جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۳۸:۱۹

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران خبر داد
شانس بالای شرکت ژاپنی اینپکس برای بازگشت به میدان نفتی آزادگان

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران گفت: شرکت ژاپنی اینپکس پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه خبری کیودو نیوز، در حالی که تهران تلاش  دارد پس از لغو تحریم‌های غرب، تولید نفت خود را افزایش دهد، شرکت اینپکس ژاپن در تلاش است تا توسعه یک میدان مهم نفتی در ایران را بر عهده بگیرد. نورالدین شهنازی زاده، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران گفته، این شرکت مهم ژاپنی فعال در زمینه توسعه میادین نفتی، پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است.

بر اساس گزارش این وب سایت ژاپنی، در اوایل سه ماهه نخست سال 20177، مناقصه ای در این زمینه برگزار خواهد شد. سخنگوی شرکت اینپکس از اظهارنظر در خصوص این گزارش خودداری کرده است. بر اساس این گزارش، شرکت‌های توتال فرانسه، رویال داچ شل، پتروناس مالزی و شرکت ملی نفت چین نیز یادداشت تفاهم‌های مشابهی را با ایران امضا کرده‌اند. شرکت اینپکس در سال 20100 ناگزیر شده به دلیل تحریم‌های هسته ای غرب علیه ایران سهام خود در میدان نفتی آزادگان را واگذار نماید. ایران 299 شرکت بین المللی را برای حضور در مناقصه‌های مربوط به پروژه‌های بخش انرژی خود مجاز اعلام کرده است. این مناقصه‌ها قرار است در سه ماهه نخست سال 2017 برگزار شوند.



  کد خبر : 3073
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :